Vi misstänker att hela Sveriges elsparkcyklister har organiserat sig och valt att komma till oss.
Det är som att alla elsparkcyklar har gjort ett massutskick till varandra och säger ”Nu går vi sönder”.
Sen dess har det varit som total anarki!

Däck smäller, kablar smälter, moderkort lägger av, felkoder dyker upp från ingenstans osv.
Vi klagar inte! Tvärtom – vi är extremt tacksamma för förtroendet när ni vänder er till oss.

Men just nu har vi sjukt högt tryck i verkstan. Det ser ut som en akutmottagning för elsparkcyklar i verkstan och de flesta vet hur det kan vara där. Men vi lovar er, vi sitter inte och spelar playstation och äter kalaspuffar med mjölk från en kastrull utan vi jobbar övertid deluxe, plusmeny extra allt för att hinna med alla reparationer. Vi jobbar med att återuppliva hela Stockholms och resten av Sveriges scooterflotta.

Så boka gärna en tid så försöker vi lösa resten.

Rulla till toppen